:: Aku bukan sesiapa ::

Bila hati dah terasa pedih...
Tp tiada tmpt utk mengadu..
Sayang itu dah tiada lagi...
Mungkinkah dulu bukan cinta...

Aku percaya pada cinta...
Cinta takkan hilang dan pudar...
Kalau tiada lembut lagi...
Dulu hanya suka sahaja...

Maruah tiada saat ini...
Sesalan tiada dihati...
Hanya dosa aku sesali...
Untuk kau takkan aku pergi...

Pergilah kau aku disini...
Bersama sisa maruah yang mgkn tiada lagi...
Aku akan kuatkan hati...
Hidup sendiri dengan kenangan yang tak akan diganti...

Aku parutkan luka ini...
Aku doakan kau bahagia bersama dia...
Kirimkan salam doa untuk temanku nanti...
Kerana aku takkan lg disini...

Sungguh benar cinta itu indah...
Akan aku indahkan pengorbanan...
Tak sangka sayangku ditakdirkan begini...
Maafkan aku kerana putus asa untuk KITA...

Janji aku akan aku kotakan...
Kau terakhir untuk diri ini...
Akan aku simpan ingatan bersama...
Disini...ditanah ini...
Agar luka aku akan kupendam kerana sayangmu terlalu indah...
Indah...Kau tetap yang terakhir...tiada lain...bahagialah...sayang...

p/s : kadang2 perasaan nk redha bertukar ke tk nk redha sgt...aku akan berusaha untuk hubungan ini walaupun diri ini tersiksa...aku tahu...jodoh itu ada...inshaAllah

Tiada ulasan :

Catat Ulasan