:: aidiladha ::


Alhamdulillah...Da raya haji la...Tak sabar nak balik kampung...Nak makan burasak...Nak tunggu pkol 5 coz nak blik umah...walaupun Ambok da takde ngan kami, kami masih merasai Ambok ade ngan kitowg... tetibe nak nanes... T.T



Syukur ya Allah kerana telah memanjangkan usia hamba-Mu yg daif ini. Syukur juga kerana masih memberi diri ini peluang untuk membetulkan kesilapanku yang lepas...

Ya Allah...Yang Maha pengampun dan Maha penyayang...
Syukurku hanya untuk-Mu yang mencipta diri ini...
Walaupun kekerdilan diri ini masih ada tempat di duniamu ini...
Masih bersisa di sudut kecil dunia ini...
Masih berbaki di sudut pandangan-Mu...
Terimalah taubatku ya Allah...
Redhakanla diriku untuk syurga-Mu...
Jauhkan aku dari neraka-Mu ya Allah...
Jauhkan aku dari dosa-dosa dunia...
Keredhaan-Mu aku harapkan...
Pandangan-Mu aku dambakan...
Kecintaan-Mu aku raihkan...
Ampuni daku ya Allah...Ampuni dosa-dosaku ya Allah...
Baluti daku dengan rahmat-Mu yang amat besar itu ya Allah...

amin ya Rabb...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA semua! semoga pengorbanan kita yang diredhai diperkenankenankan Allah...korbankan dosa untuk pahala Allah...jangan makan daging banyak2...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan